زهر هلاهل به کام ملت ایران خوشایند نیست!!!!

 به گزارش کانون ریحانه بروجرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم، بهرام بیرانوند در جمع باشکوه راهپیمایی کنندگان یوم‌الله 22 بهمن در بروجرد اظهار داشت: امروز در دنیا همگان شاهد این هستند که کلیه محاسبات بین‌المللی به نفع ایران در حال تغییر است و پرچم‌دار این جبهه ایران اسلامی است.

 
وی با اشاره به تحولات اخیر کشورهای اسلامی افزود: پایتخت‌های کشورهای اسلامی باقدرت نرم اسلام یکی پس از دیگری در حال گشوده شدن است و حتی کشورهای غیر اسلامی همانند روسیه و چین خواستار حضور مبلغین مذهب تشیع از ایران در کشورهای خود هستند.
 
بیرانوند اسلام را تمدن‌ساز و مایه قدرت منطقه دانست و بیان کرد: امروز قدرت نظامی ایران توان آن را یافته است که هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران منافع کشور را حفظ کرده و مانع دستبرد متجاوزان شود.
 
وی اراده و توان علمی جوانان را عامل نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: امروز قدرت و صلابت ایران اسلامی تاریخ را به اراده خدا به سمت حاکمیت محرومین و مستضعفین کشانده است و گواه آن است که اراده ملت بزرگ ایران در بسیاری از تحولات منطقه و جهان سایه افکنده است.
 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درست در چنین وضعیتی است که ترس و وحشت را به جان مستکبرین عالم افتاده است که موجب شده است هم هذیان‌گویند و هم پریشان و متناقض عمل کنند.
 
بیرانوند حفظ آزادی، دموکراسی و رعایت حقوق بشر را بهانه غرب در وصول به خواسته‌هایش در کشورهای منطقه دانست و گفت: اینک باثبات قدم جمهوری اسلامی ایران آنان این بهانه خود را کنار گذاشته و با خونریزی، سامان دادن به کودتا، اعمال تحریم و اهانت به پیامبر رحمت (ص) می‌کوشند خواسته‌های خود در منطقه را عملی کنند.
 
وی تهدید مردم ایران را توطئه‌ای نخ‌نما شده دانست و اظهار داشت: آنان می‌خواهند از این طریق و همراه کردن برخی مردم و مسئولان در تغییر نگرش آنان به ارزش‌های انقلاب اسلامی به اهداف نامشروع خود دست یابند.
 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عزم مردم در پاسداری از اصول انقلاب اسلامی، افزود: ملت ایران همواره ثابت کرده است اهل امتیاز دادن نیست و بر سر ارزش‌های نظام خود با هیچ کشوری مذاکره نمی‌کند.
 
بیرانوند بیان کرد: مستکبرین می‌خواهند با استفاده از هیمنه دروغ خود با ارعاب وتهدید از ملت شریف ایران امتیازگیری نمایند یعنی آنچه را که با زور نتوانسته بگیرد با تهدید و تحریم مطالبه می‌کند.
 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا می‌خواهد ملت ایران اهل تحقیق و هوشیاری نباشند و درب سایت‌های هسته‌ای خود را برای بازدیدهای سرزده بگشایند.
 
‌بیرانوند گفت: عده‌ای در داخل کشور باور دارند هر توافقی بهتر از عدم توافق است که این خود نشان‌دهنده این است که محاسبات برخی عوامل سیاسی با حضور ملت ایران درصحنه غلط از آب درآمده است.
 
وی با اشاره به اینکه عدم توافق بهتر از توافق بد است، اظهار داشت: آیا ملتی که هزاران شهید، جانباز و مفقودالاثر را تقدیم انقلاب کرده است با تهدید و ارعاب از عزت و غیرت خود عدول می‌کنند.
 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران نه دشمنی آمریکا را فراموش کرده و می‌کند و نه باکسی بر سر اصول خود تعارف می‌کند چراکه آنچه که استقلال این ملت را مخدوش کند زهر هلاهلی است که این مردم آن را از جام هیچ‌کس نخواهند نوشید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گزارش های کانون ریحانه ، منـ... می گـــــــویمــ... ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:بهرام بیرانوند, | 8:58 بعد از ظهر | نویسنده : الف.شین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • داتیس چت