از جنس مردی...

 

رفتم تشیع جنازش دیدم درخونش گاردبستن وبازرسی بدنی میکنن گفتم مگه کی میاد گفتن بماند....کارتم رونشون دادم دید ازاطلاعات سپاه یزد هستم گفت بفرما..... رفتم ازفرماندشون پرسیدم کی میاد تشیع جنازه که این همه تشکیلات روهم کردین گفت: سردارحاج قاسم سلیمانی!

گفتم او....اینجا؟ تو این موقعیت؟ خیلی تعجب کردم ... بالاخره سردار اومد فکر کردم تشیع میکنه میره ولی نه وایساد نمازخوندن بعد

اومد جلوقبر ما هم گارد حفاظتیش بودیم. گفت میکروفن ، دادیم دستش شروع کرد زیارت عاشورا خوندن.....جمله اول راکه خوند دیدم سرشو گذاشته رو تابوت خیلی گریه میکرد. فکر کردیم جون داده بعدخودشو به زور کنترل کرد و زیارت را تموم کرد .

ازجمعیت انبوهی که اومده بودن کسی نمی دونست کی داره زیارت عاشورا میخونه وجلو چه خبره؟...زیارت تموم شد.کفشاشو دراورد بااحترام خیلی زیادی واردقبر شد

گفتن یه عبا سیدحسن نصرالله هدیه کرده گرفت پهن کرد توی قبر بعدیه پرچم دادنش گفتم ازگنبد امام حسین بچه های سپاه قدس هدیه کردن، گذاشت گوشه ی قبرش....

بعد دیدم سردار قاسم سلیمانی یه پلاستیک توجیبش بیرون اورد ....تربت بود گفت گذاشته بودم واسه خودم....ریخت کف قبر....گفتیم حالا میاد بالا...

سردارگفت جنازه روبدین خودم میزارم توقبر. کفن روگذاشت بعدبایکی ازطلبه های معروف شروع کردتلقین خوندن ....

نیم ساعتی طول کشید....گفتیم حالامیادبالا...لحدها راهم گذاشت. اومدیم خاک بریزیم گفت خودم میریزم .شروع کردبامشت خاک ریختن ....کل قبررابامشت پرکرد.

اومدبالادیدیم دست کمرگرفته میگه حالادیگه پشتم شکست....خاک سپاری سردار سرافراز الله دادی

نقل از بچه های حفاظت اطلاعات سپاه یزد دوستان صمیمی سردارالله دادی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فرهنگی ــ اجتماعی ، منـ... می گـــــــویمــ... ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:سردار سلیمانی, | 6:52 بعد از ظهر | نویسنده : الف.شین |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.

  • داتیس چت